Beautiful Disaster

Herregud, vad är det med mig?
Det känns som om jag blivit drogad...jag känner inte igen mig själv längre.
Har ni någon gång träffat en människa som får er att svettas hela tiden, tappa talförmågan men samtidigt ORDBAJSA och bli helt vanvettig?
Det har jag gjort.
Jag säger fel saker vid fel tillfällen och jag ska analysera, diskutera onödigheter samt become a STICK.
Ja precis, jag känner mig som en pinne...stel som en pinne sitter jag och försöker låta smart och rolig och se så söt ut som möjligt........
Jag är förvånad över att motsatsen till människor jag vanligtvis springer på ens existerar!
Jag är vanligtvis självsäker, kaxig och otroligt medveten om exakt vad som ska göras och inte göras (vid rätt tillfälle), men I raise my case, har fullkomligt tappat greppet...
Jag kan inte NOG beskriva hur rörigt mitt huvud tänker just nu och hur jag ens kan sitta på en stol utan att inte ramla av.
Kär?
-vad är det? hur vet man det? när vet man det? Kan det vara så...nej, inte nu efter så kort tid, eller?
Gaaaaaaaaah, får flipp.
Det funkar skit bra i telefonen och via sms eller för den delen msn men i verkligheten, in real life, pffs så jobbigt.
Ska det vara såhär, ska man känna såhär och då gott folk är inte ens en kyss eller sex inräknat i bilden ALLS...

Jag får ta ett djupt andetag och helt enkelt slappna av......nu gör vi detta, vi går vidare och vi tja, hjälp, vad gör VI ???

Passande: Kelly Klarson- Beautiful Disaster !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0