Sommar!

Ja, tiden går alldeles för fort när man har roligt. Ibland vill man bara stanna tiden och titta på allt som händer runtomkring.
Hur som helst så började min sommar kanon bra. Studentavslutning, Midsommar och en trip till Öland med den ökände Krüger!
När jag kom hem satte allt arbete igång igen, det var fyra veckor måndag till söndag, sen har jag nu haft semester i två veckor och går på måndag in i samma schema som jag tidigare gjort.
Mycket pengar blir det!
Under semestern passade jag på att åka ner till Kroatien, gud vad fint det är i Dubrovnik- Mlini.
Wooow, i fucking love it....det kan ju garanterat bli ett ställe när det är dags för pension.
Jag fick t.o.m chansen att prata med min ypperligt (not) duktiga franska. Fanns tydligen bara fransmän och (min favorit) italienare där!
Sedan bilade jag hem med mina föräldrar över slovenien, österrike (kikade på örnnästet-hitlers bunker) och igenom tyskland där vi fyllde på spritförrådet sedan bilade vi igenom danmark för att sist anlända hem till Sverige igen.
En fin familjeresa måste jag säga, och jävlar vad färg vi har fått!
(nog för att jag är brun ofta, men haha, såhär brun har jag aldrig varit).

Detta är alltså den sista helgen innan det blir dags för arbete igen. Men ändå är redan tre nya resor bokade och klara.
Första anhalt blir en vecka till Irland (med okänd vän) och nyår är bokat i London plus en trip till Frankrike (först paris under våren och sen nästa sommar blir det till att arbeta på vingårdar och lära sig gurgla). Blir troligtvis en greklands resa på två veckor i september. Dubbelpar-resa, kan dock bli skoj.

Hmm, vad blir det av ikväll....en trip med aspen, den gamla goda räven som förövrigt lämnar mig och landet mot oktober för USA och musikkarriären, riktigt roligt för honom. Jag möter upp honom sista året med egna kurser att läsa, mohaha!
Men först nu ska jag packa upp, tvätta alla smutsiga käder och städa rummet.
Får jag med mig min gamla kompis, Gerrelleseron ut ikväll måndetro?

Kraaaamar,
Peace,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0