Pinsamt !!!

Upptäckte ett ganska upprörande fel jag gjort i ett av mina inlägg.
Pappa fyllde 63 år, ack så pinsamt.
Stackars lilla pappa, jag tar dig för att vara äldre och gubbar har ingen ålder. Men jag älskar dig daddy!

Guuuud, kan man ha mer otur än jag?!
Jag har gått och blivit dunder förkyld, jag har fått mensvärk (aaooouh!) och jag har fått två st munssår plus utslag på halsen (pga undernäring) och inte nog med det, mamma backade på min fot- lyckades klämma in hela hälsenan och hälen under däcket som satt kilat!
Fick inte ut foten, till slut när mamma fattade vad som hade hänt körde hon fram en bit och vips så kom foten ut, blå och svullen.
Hahaha, jag är ett oönskat barn. ;)
Det gör ingenting mamma, du behöver inte ha dåligt samvete. Jag mår bra och jag klagar inte eftersom jag får ligga hemma med godis och hyrd film.

Underbara FREDAG, älskar fredagar så mycket under hösten. Man har jobbat hela veckan och kommer hem, trött och sliten inför helgen. Man lagar en god middag, sätter sig vid tv'n och kollar på en god rulle med ett rödtjut i handen.
Kan det blir bättre än så?
Det mysiga med detta just under hösten är ju pga mörkret. Ju mörkare desto mysigare och med lite levande ljus istället för solljus så är mysfaktor fulländad.

Fick igår kontakt med en "old fire". Vi ska till "vin och tapas" nästa fredag(har jag bestämt). Kan bli kanon mysigt. Det finns ju en del nya, stora hemligheter som flyger runt i luften nu. Så det blir lägligt att vi ses och får tjöta av oss en aning.
Nu ska jag halta ut på gräsmattan, det är fint väder och min lilla bebis på fyra ben vill ha sällskap. Han ylar så man skulle kunna tro att någon slår honom.
Kisses to your all, CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0