Life- as it should be.

Jag är så sjukt smart...istället för att betala dyra pengar(vilket jag nog ändå gör :P) på dyr manikyr...800spänn varje gång man ska dit, meeen så blir det fint också.
För att komma till saken har jag köpt på internet*(där också alla manikyrister shoppar) pulver och lösningsvätska som man har när man bygger nageln med akryl. 300 spänn, med andra ord ett kap.
Köpte vitt puvler, så nu kan jag göra franskmanikyr- lika fint som hos manikyristen. Mohaha =)
Istället kan jag nu oftare gå ut och äta med mina vänninor på kvällarna.

Det jag älskar med sommaren även om det regnar är att det är så sjukt mysigt att gå ut o käka på något mysigt ställe(avenyn eller vasastan) beställa in en flaska vin och ceasar sallad o bara tjöta!
That's life, har jag kommit fram till. Och mycket utav sådant kommer det att bli framgent.

Första dagen på jobbet, wow.
Haha, både jag och elenor kom tillbaka efter semestern och vi kastade plastpåsar och pennor omkring oss och slarvade till för kunderna. Som om vi aldrig stått i kassan eller jobbat i affär....men framåt eftermiddagen lugnade det ner sig och vi återgick till det vanliga. Haha, vilken dag!
Men det kändes rätt skönt samtidigt att vara tillbaka, nu vet jag ju att livet går framåt. För varje dag kommer jag närmare det jag ska göra Efter hösten. Great!

Jag ska fira nyår i London, vilket blev bestämt såhär tidigt pga av BILLIGT PRIS!
Vi ska vara där hela fem dagar och då ska jag passa på att söka jobb och kolla lägenhet, pappa skulle kolla upp lägenhet så jag ska mest titta på alternativen.
Ska bli så roligt att flytta till England- hallå det är sånt man bara pratar om men aldrig gör- Gaaah!

Nu ska jag efter en god middag (min pojkvän förövrigt tillagade bestående av: pasta, fläskfilé, tomatsås md vitlök och till detta ett glas rött, åååh) gå och lägga mig, dags för work tomorrow again.

Kisses och natti!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0