Job!

Min morgon startade riktigt bra, oväntat bra faktiskt!
Jag vaknar aldrig av mig själv innan nio och framför allt inte om jag börjar jobba elva, då ska jag minsann sova de sista timmarna inpå starten. Men idag slog jag upp ögonen klarvaket vid 8, jag duschade, tillagade frukost och slog mig ner framför en bra film- wow, det händer inte ofta. Dagen på jobbet gick fort och den var otroligt rolig, haha.
Det blir galet när chefen inte är där och det märks inte bara på städningen i butiken utan också på våra röd-skrattande ansikten. Klockren dag.
Måste berätta att jag funnit mig två helt fantastiska kompisar, sicken tur man kan ha.
"Ut med det gamla och in med det nya" !!! Masti och Helena är stört sköna.
Sen har vi den urgulliga Rebecca och camilla. Ett riktigt sunt gott gäng med andra ord.
Jag tror faktiskt inte alla har haft sådan här tur efter studenten; att man kan gå direkt in på en heltidstjänst med bra betalt och finner kanon kompisar på jobbet!
Lyckligt lottad.
Hur som helst, så gick dagen fort som bara den och efter lite NÖDVÄNDIG shopping(arbetskläder)- Observera, jag handlar inte på gina tricot för skoj skull, gudskelov!, handlade jag lite mat.

Pappa fyller 64år imorgon och hans favorit macka som hans mamma brukade göra(han har inte ätit den sedan 1987), tänkte jag göra till frukost. För er som vill smaka:
Stek upp mycket smör i stekpannan
Bryn två brödskivor lite snabbt
Gör en röra med kaviar och purjolök, bred detta på brödskivor-smäll ihop-stek igen.
På smörgåsen serverar ni sedan ett stekt ägg.
(Riktigt bondeföda, men daddy likes it).
Men ett problem kvarstår- present?
Kanske 2000:- på NK, han behöver nya kläder!

Nu efter en god middag försjunker jag ner i soffan och sätter på tv'n, kanske går det ngn bra film!?
Snart kommer Kristian hit också, så bra.....i need massage!

Have a good one!
P.s: Sandra-we do. Ha ett bra liv du också, hoppas du får resa. d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0