What would life be without...

Ja, då var det fest fest fest igen. Låter allt för trevligt i mina öron, för att jag ska kunna tacka nej. Denna gången är det den lilla Martina.P. som fyller ett år äldre! Och jag ska väl naturligtvis med och gratta..

Har bland annat fullt upp nu, har legat totalt lamslagen i sängen de senaste två dygnen och med en blåtira.....(mer om historien- en annan gång).
Jobbar lite dock, alltid lika trevligt när Horse showerna kommer till göteborg.
Sen fick jag min lön idag, jippi. Ska iväg och köpa ett par så söta D&G-ballerina på nk i tigermönster. Åååh! Sen ska jag köpa en klänning till studenten och lite annat smått o gott. Lovely

Varför kan bara inte vissa människor förstå det? Fatta att det är fel på dem och att deras ända utväg är över en bro? Men detär ju tur att det finns så mycket solidariska människor som hjälper och övertygar dem att hoppa.
lycka till!'

HISS: Det underbart sköna vädret, Chailatte!
DISS: Tidiga mornar och diarré

Kommentarer
Postat av: solidarisk människa

JA, MEN HOPPA DÅ!

2008-04-25 @ 15:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0