Sicken baddare!

Folk är för roliga...haha!

En sak är säker och det är att jag är glad att jag inte arbetar som städare, för fy fan vilket piss jobb och dålig lön har du etc. Sen ser det ju iofs inte ut som om städarna kunde fått något bättre jobb med det utseendet.

Jag har iaf mina arbeten färdiga efter studenten, först nu möte på Gina Tricot på måndag och senare i sommar Stena Line. Provjobbat har jag gjort också så det är ju en bra förklaring till att jag inte dykt upp i skolan i slutet på förra veckan. Men så länge inte jag bryr mig, så bryr sig nog ingen annan heller.

Det känns ganska skönt att ha så många jobb i luften både här och där, det ger möjligheter och erfarenheter. Än "hej, jag har varit reseptionist och/eller jag har sålt öronproppar utanför Ullevi-vad får jag för jobb?" Paaah!

Balen kommer jag nu officiellt inte att gå på, det mest löjliga någonsin. Vem fan köper balklänning för 2000:-, en balbiljett för 530:- när det ändå serveras sur potatisgratäng och spriten har de dubbla priserna än på krogen. Balen är ett fånigt påhitt för att försöka härma USA "with the prom". Det är inte ens något du kommer minnas för resten av livet: hej jag gick på en bal en gång- wooohoo! Men däremot studenten i sig, när man springer ut och festen på kvällen och tiden på flaket, det är något att minnas men inte en patetisk bal. Sen ja, dem som vill gå ska gå om det betyder något oerhört för dem annars så skit it.

Tänk på denna: En svensk flicka är påväg hem från sin pojkvän mitt i natten och på vägen hem blir hon påhoppad av tre killar. De slår till henne och försöker sno hennes väska med alla tillbehör. Efter att hon skrikit och försökt slå en av killarna puttar de ner henne och sliter sönder hennes trosor samt klänning. Efter detta våldtar de henne alla tre, sakta men säkert en efter en. Det visar sig först när killarna ligger på henne att de är invandrare. Det blir rättegång och flickan är så förbannad och frustrerad över vad som hänt att hon i direktsänd tv, kallar killarna för "jävla blattar- de ska ut ur sverige och skjutas med nackskott". Efter det får hon miljontals brev där folk skriver att de tycker synd om henne och peppar henne att komma tillbaka til livet, andra skriver hotbrev och kallar henne rasist för att hon tyckte dem skulle ut ur landet.

Då undrar jag: Har hon inte rätt?
Inte fan var det tre svenska killar (jag påstår inte att svensak killar inte kan vara svin) utan de var invandrare. Om du frågar en polis vem som gör flest brott skulle han säga: tyvärr, invandrarna. Om du har blivit drabbad själv någon gång- rån eller liknande- ställ dig då frågan: var de svenskar: nej!
Alla invandrare som fått asly eller medborgarskap ska direkt ifråntas detta om de utför något som helst brott i det nya landet. Om de kommer hit och beter sig som svin ska de inte få rätten att fortfarande få bo på ett av våra fängelser utan skickas hem. När det finns så många drabbade människor som verkligen skulle göra sig förtjänta av medborgarskapet. Och kom nu för fan inte med någon skit om att- vi i sverige tvingar dem till kriminalitet eftersom vi vägrar dem jobb! BULLSHIT, kolla vilka som ska få förtur till polishögskolan:
1. invandrare
2. kvinnor
3. män.
Invandrarna prioriteras alltså först. Fy fan va skamligt.
Så hade flickan all rätt att uttrycka sin ilska så som hon gjorde eller ej?
Jag har själv blivit utsatt för brott av just invandrare, och av dessa har de gjort mig till vad "de" (invandrarna) skulle kalla mig: Rasist även om varenda jävla svensson som sitter vid middagsbordet pratar och tycker precis likadant som jag. (men i tysthet´- varför urskilja sig från mängden, man kan ju få ett skott i huvudet från en arg blatte!!)

Kommentarer
Postat av: Bengt

Kan du bli mer korkad?

2008-04-26 @ 21:21:56
Postat av: Anonym

slipper vi dig på flaket också eller? du vill väl inte förstöra stämningen för alla oss andra menar jag?

2008-04-27 @ 11:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0