Naken på stan?

Våren är uppenbarligen här. Folk slänger kläderna för ett uns av solljus.
Men blir det seriöst bättre? Svenska folket är bleka! =)
Nog för att solen skiner starkt och det är varmt, men man behöver inte gå runt i t-shirt och leka sommar ännu. Förkylning kommer drabba oss alla!!

Nog om det fina vädret. Åter en vecka i den dystra skolvärlden har passerat och jag säger er: Det blir inte bättre!! Slutproduktionen är en KATASTROF gott folk och det blir ju inte bättre att alla är som dem är- suuuuck!

Jag själv har haft en avslappnad helg med en liten fest, mys i solen och på grillen! Det kan inte bli bättre, sommarn är snart här. Jippi.
Kan garantera El Corazon - åååh vilken mysig liten resturang/bar. Och vilken mat! Höjdar ställe för er med pengar i fickan, vill jag lova!
Juste, har även hunnit med första mötet för våren, Moderaternas. Mycket lovande framtid vill kan jag säga och mer därtill. Trevlig liten tillställning, Hoff Hoff.

Adios för mig nu mina vänner, på återseende.
HISS: I'm still the best!!!
DISS: Har varit taskig mot en vän- förlåt, hun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0