Dag ut och dag in.

Det är samma sak varje gång!
Varför måste folk vara så avundsjuka på en hela tiden. Är det inte ens utseende så är det kläderna är det inte kläderna så är det pengarna och är det inte det, ja då är det t.o.m favören att få läsa extra kurser som är roligare än de andras. Det är så tråkigt att folk inte bara kan inse att vissa människor är helt enkelt lite lite bättre. Hur hade världen sätt ut om alla var lika bra på allt? Så kan det inte rimligtvis fungera.
Men jag är glad att jag lyckligt lottad med lite hår på kroppen, lagom propetioner och ett fint utseende. Sen får folk tycka vad de vill om att "insidan räknas"- bajs!

Sen alla dessa lektioner som drar en till vansinne. Jag menar helt ärligt, vissa kurser som vi läser är helt och hållet överskattade och är de inte det, så är det tamefan fel på läraren. Alla är lika motiverade som vanligt på drama lektionerna. När man har gjort sitt går man bakom kulisserna och sätter sig för att prata (högljudt) medans andra fokuserar. Känns verkligen som en toppen klass, visst gör det?
Jag kommer ihåg när vi började i ettan och Jorun, våran gamla teaterlärare sa att det fanns ett bitch gäng i klassen. Visst finns det ett gäng, men de är inte direkt bitches....men helt klart märker de ut sig!

Nåväl det finns inte mycket att skriva eller ens säga om saken, jag gör som Jonathan Swift!
Kisses,

HISS: Hittat as snygg jacka, till lagom pris. (mer kläder-gaaah)
DISS: Kanske börjar bli förkyld: noooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0