Med hänvisningar från kommentarer!

Sverige-ett land?
Det jag vill börja med att säga är att om jag inte missminner mig så står det faktiskt också att det finns ofantligt mycket svenskar som beter sig lika svinigt som vissa invandrare-kriminalitet, socialbidrag osv. Men det jag skrev om och de personer jag gick på har jag ren och klar fakta om, så det är inget påhitt att många, faktiskt många invandrare ser möjligheterna och lär sig snabbt det enkla spelet. Det finns det redan svenskar som gör, men nu var det inte dem jag skrev en text om. De kommer senare, så kommentarerna var överskattade! Läs igen!
Jag kan fortsätta skriva om det senaste inlägget hur mycket som helst.
Men det jag vill klargöra är att jag INTE är rasistisk för jag har många kompisar som har invandrarbakrund, men jag blir bara irriterad på vissa människor som tror sig sitta över andra bara för att de lärt sig spelets regler. NYIMPORT brukar dessa kallas och en vän till mig förstår vilka människor jag syftar på.Man kan vara tacksam för det lilla när man inte haft någonting alls!

Sen "för bra för att vara sant"
Se det mer som om jag skriver om lättnad och om befrielse. Att själv kommit till insikt med vilken tja, faktisk sjukdom du lidit av. Jag går inte på personen och lägger inga klagomål men jag beklagar mig själv. Att jag var så dum som inte såg vilken ärthjärna till vän jag skaffat mig. Visst jag upptäckte det försent men jag har ju hela livet på mig, kort sagt: Jag är lättad och du vet vem du är: Patetisk är du, hahahaha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför är du då så noga med att det är invandrare som beter sig "fel", när du då säger att det finns likadana svenskar också? det är väll minst lika "ottacksamt" av svenskar att bete sig svinigt osv eftersom att vi oftast inte växer upp under fördjävliga förhållanden? Varför ser tror du att problemet ligger i just invandrarna i sig? och inte personerna?

2007-11-27 @ 18:22:04
Postat av: Anonym

Kan inte du bara ta dina jävla inlägg och köra upp dom någonstans? Du verkar ju vara lika korkad som blondinbella. Läs hennes blogg!

2007-12-16 @ 12:45:45
Postat av: Anonym

Är inte din pojkvän Jugoslav?

2008-01-16 @ 13:30:14
Postat av: Superlejonhonan från savannen

JAK ELSKAR JÜGGAR!

2008-01-16 @ 17:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0