Pfff...

Tänk att man kan ha sådan tur?!
Det är en obeskrivlig lycka och helt fucking underbart.
Jag har gjort det, jag lever just precis nu helt och hållet fullständigt happy!
Jag fick hyfsade betyg- Har slarvat och varit skoltrött så in i norden men lyckades vända detta till något posititv under våren. Lyckades skrapa ihop till ett par MVG, VG och samtliga G!
Jag har kommit tillrätta i familjen- Vi har haft våra duster och dueller. Men äntligen tycks alltsammans lugna ner sig. Pappa och jag är vänner igen och det har vi inte varit på länge, mamma är det som det alltid varit med och min käre bror han och jag har äntligen fått den där perfekta syskonrelationen.
Jag har underbara vänner- Jag får allt påstå att jag känner mycket folk och umgås knappt med hälften av alla. Men jag har några få betydelsefulla vänner som jag vet alltid kommer att vara där, så som i vått och tort! Forever and ever!
Jag blev förälskad- Har träffat en kanon kille. Sicken lirare! Han är snäll, snygg, rolig, störd och helt helt helt..underbar =)
Jag är nöjd med mig själv- Alla har vi väl haft våra problem med kroppen, när man växer upp och utvecklas i en värld där IDEALEN styr vår tillvaro. Men äntligen är kroppen som den ska vara, lite o ta i, snygg, trimmad ändå MEN ett undantag MED MAT I MAGEN! Aldrig mer bantning, dieter eller något påhitt om att vara smal inför sommaren eller se bra ut för "killen". Never again!
Jag har fått arbetet- Jag har ett arbete; tre stycken för att vara mer exakt. Kan man ha sådan tur. Alla är bra betalt och roliga förutsättningar och utbud. Kiosk, café och ullevi...kan det bli bättre? Tänk de som söker förgäves och slutar som städare?!
Men then again, jag är så lycklig.
- Naturligtvis under förutsättning att inget dumt händer!
Håller tummarna för er, att turen en dag kommer till er också!!! =) (om ni nu inte redan har den ;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0