Jul, jul, strålande jul

Visst är det underbart med julen?
Vissa blir nog benägna att hålla med mig och de andra vars enda tanke på stressen med bak,klappar och städning blir panikångest, slipper! Jag tycker ialla fall personligen att det är riktigt mysigt med julen. Stämningen, mörkret, de tända ljusen och bara alla dessa lukter som för oss blir nya varje år.
Idag ska jag ge mig ut för att handla de sista klapparna.
Redan hunnit köpa till: mamma  och mormor.
Nu bär det av för: Victor, Kristian, Pappa smat
some friends(and you know who you are: exciting isn't it?):P
Jag kan dessvärre inte skriva upp vad jag ska köpa eller vad jag köpt, det tar vi i ett inlägg efter julen.  Men DYRT blir det fanimej...men en annan har ju pengar;) haha!
NEj skämt o sido. Det är nästan roligare att ge än att få.
Sen ikväll bär det av, Personalfest. Alla tiders vettu! Sprit, julmusik och pompa med ståt. Ska nog titta efter något litet att ha på sig idag också. Hittade en sån fiiiiin klänning på kookaï, dock 1800. Vi får skrapa:P
Nu ska jag ge mig, adios comprende?:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0