INVANDRARE- IGEN

Det verkar inte gå in på er folk som läser bloggen att det är mina egna åsikter som skall fram och om det inte passar behöver ni inte besöka den så flitigt som ni nu gör!
Svenska kan ni ju inte heller ordentligt. (STAVNINGEN)
Apropå invandrare igen, som de senaste kommentarerna handlar om.
Folk har ett helvete i sina länder i arabvärlden, JA! De är urfattiga, får leva med pistoler tryckta mot deras huvuden påväg till skolan för att sedan komma hem till en död familj och nedbrunnet hus. Ja det är förjävligt verkligen och det håller jag med om. Men det dessa människor vill göra i sitt eget land är väl att: "gå till skolan, ha ett fast arbete, försörja familjen och bo i ett ordentligt hus" ??? Varför inte göra detta då när de kommer hit? Eller har de blivit mentalt förtryckta och psykiskt skadade i sitt eget land att det är oförmögna att söka sig ett arbete, lära sig svenska och leva vidare? Nej då är vi svenskar RASISTER för att vi inte ger dem sin kulturella rättighet att mörda de döttrar som inte är oskuld och låt kvinnan gå bakom mannen hela tiden och slå sina barn i hemmet. Jag talar faktiskt inte bara ur min egen synvinkel ÅNYO finns det folk som berättat för mig. Ni tror väl inte på fullaste allvar att jag sitter och hittar på all skit bara för att jag inte tycker om att en hårig arab raggar på mig i baren med endast två svenska ord i huvudet- "VACKARA SVENSKA". Då har ni helt fel, för jag skriver för att jag VET, HÖR, LÄSER! Till skillnad från er. Hur svårt är det ärligt talat att komma till ett nytt land och för att ta sig någonstans först lära sig språket, sedan söka sig ett arbete, få lön och sist bilda familj och skaffa bostad ???? Hur svårt är det egentligen ? Sen eftersom vi har en sådan "FANTASTISKT" (för att ta upp det igen) sjukvård här i Sverige kan de få psykologisk hjälp för de problem de haft i sina länder...
Suck läs bloggen ordentligt innan ni kommenterar, ni missar poängen. Jag skriver att jag tycker det är synd att det finns för många svin som tar mer plats än de faktiskt bra människorna (oavsett bakrund)!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0