Invandrare: fortsättning

Det jag vil ha sagt är att många invandrare beter sig dåligt och otacksamt för att ha kommit till ett helt nytt land där de faktiskt har det BETYDLIGT bättre än hemma och fortfarande har mage att bete sig dåligt. Och som jag sa tidigare, jag kommer skriva om svenskar och deras problem-tro mig. Men jag ska bara få ihop lite först. Jag skriver med grund av pålitlig fakta- Med andra ord jag har bevis att många invandrare är svin. Och att ta plats som invandrare är ju bara bra för att de har svårare att klara det svenska samhället med alla dessa fördomar, MEN att ta plats genom att se ner på svenska flickor och tycka att de är lätta på foten och deras"egna" ska inte röras, för de är enligt religion och tradition. Sen finns det så himla många invandrare som jag både känner och hör om som är toppen. Men detär svårt att uttala sig om invandrare för minsta lilla åsikt görs man till en rasist och det är jag inte. Sen får ni tro vad ni vill, men så ligger det till. Med andra ord, det kommer mer om svenskar.... =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men seriöst
Du låter ju helt pantad som helst när du skriver detta? Hur fan tror du folk som flytt till detta land haft det innan? Så fort du inte får din Philiadelphia blir du grinig medan sånna du pratar om får stå ut med bilder från deras familjet bli bortspränga av bomber. Du ska inte uttala dig om "blattar" för du ser det bara från ditt egna perspektiv, om du vill uttala dig får du ta och söka djupare än så för din fakta/erfarenheter får dig bara och låta dum.

2007-12-17 @ 22:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0