Things I didn't know...

Jag orkar knappt stå på mina ben, jag skakade mig till sömns, jag snubblar nerför trappan....allt av ren o skär lycka.
Jag kunde aldrig i min vildaste fantasi föreställa mig att du faktiskt skulle komma in i mitt liv igen. Att du skulle hålla om mig om nätterna, att du skulle komma smygandes med små kyssar i nacken vid middagslagningen..att du skulle säga "jag älskar dig" igen.

Jag kan inte med ord beskriva att detta var den bästa julklappen jag kunde fått någonsin, även om det inte är jul riktigt än...
Jag kan nu äntligen släppa allt det tunga och tråkiga bakom mig och bara fortsätta framåt.
Det som ligger uppför backen nu är julklappshandel, nyårsplanering, tränings come back och flytt hemifrån!

Nej det är konstigt, när man får smaka på lyckan har man helt plötsligt inte så mycket att skriva om längre men när man sitter där med gråten i halsen och ser inget annat än mörkret falla in, då har man uppenbarligen en hel novell att skriva.

Nu åter till tv soffan, chips påsen och some love! Bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0