Mum!

De hot som förekommit på min blogg, bland mina kommentarer, är förtäckta hot och är åtalbart. Det kommer att finnas ögon som håller koll under studentdagen och på flaket.
- Mest så folk vet!

Fick förövrigt se folk i klassen iförda det mest fruktansvärda man kan ha i klädesväg, igår på Valand. Gult kanske inte riktigt var din färg, inte sant?

Vilken underbar helg det har varit, jag har jobbat men har ändå fått mycket gjort med det sista i skolan och städning av rummet. Har också handlat in en fin fin studentklänning för 1000-lappen.
Nu kom jag precis hem ifrån mitt andra arbete och jag ska nu sätta mig till bords för att spisa en underbart god middag....på just MORSDAG.
Mum i love you, vi bråkar, vi har olika åsikter om saker och ting. Men vi är som bästa kompisar och vi har roligt när vi är ute eller inne. =) Du blir min för alltid, tack mamma. Pussar

Fan ta min förbannade jävla förkylning förresten....

HISS: Snart, snart, snart.
DISS: Varför kan inte tiden gå fortare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0