it's a beautiful day

Fy fan vad jag har haft det skönt i skolan, i hela tre dagar. Men nu bröt helvetet loss.

Det luktas och det ser ut som ja, jag vet inte vad.....FAN

 Nu ska det bort.....tomorrow is the day! =S

Vårdag: dag efter dag. Vilket underbart väder vi fått nu minsann. Och t.o.m shortsen kunde slängas på en stund idag!
Köpte upp mig på en massa goa exotiska frukter som bland annat ananas och papaya, mango med mer.

Jag måste verkligen få tillägga att folk; vissa människor är fullkomligt tappade!!! Hahaha, jag tänker inte säga vad det handlar om. Men något så fruktansvärt patetiskt har skett.

Nu är det dags för House serien och på fredag eftermiddag/kväll då smäller det minsann. =) Tadaaa!

HISS: Kan inte må bättre vland dessa människor- helt sjukt vad överlägsen jag är!
DISS: missar nog en träning imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0