Defenitivt

Det är dags att yttra ett par väl valda ord...
Det har kommit till min kännedom att folk besitter en viss svartsjuka vad gällande mig och mina framgångar.
Vilket iofs kan tyckas intressant, men jag ser det mer som en börda. Tänk att folk skriver hatiska brev till dig och förföljer dig och bara måste se och höra allt som händer kring dig. För du är helt enkelt så intressant för folk, att de inte ens fast de hatar dig- kan låta dig vara. Det är allt från håriga peps till grisansikten osv.
Men jag har lärt mig att leva med min uppgift. Den glädjer mig något otroligt och jag skrattar åt problemen!
Hahahahahahahahaha!

Ännu en underbart skön dag att leva på. Solen skiner, pollen sprätter i luften och jag kan inte låta bli att småle.
Det slog mig häromdan att jag har allt jag behöver; bra betyg, fint folk omkring mig och en älskande familj....och inte får vi glömma mannen i mitt liv. Jag har återfunnit gamla vänner som alltid kommer förbli gamla men mina!
Vi har pratat och skrattar och fikat så det rinner chai latte ur öronen på mig, men det var underbart. Så tack för den fina stunden älksling, det kommer fler.

Jobb, jobb, jobb...jag blir helt överbelsatad av en himla massa arbeten hela tiden. Är det inte det ena så är det den andra och är det inte den så är det den tredje. Men mycket pengar blir det i slutändan. Oj vad det ska resas till sommaren och nya möbler kommer dyka upp här o där.

Så börjar det stundas för studenten. Mitt första riktiga inlägg handlade förra året om studenten. Om stressen, adrenalinet och om frihetskänslan som kommer krypande. Men också om all shopping: kläder som ska bäras och skor som ska putsas. Det är mycket mat som ska handlas i närmaste mataffär för gäster kommer springa benen av sig, tills de stupar  i diket av allt mousserande vin. Men vilken dag, det ska bli så sjukt roligt att slippa...(#)... och äntligen vara färdig med skolan. Kan det då bli bättre? En härlig runda på stan ska de allt bli också, fantastico!

HISS: Så skönt, så nära, så lättande!
DISS: Vissa människor ger aldrig upp- väx upp gott folk, väx upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0