Lucky week!

What would life be without you/me ?!
Det är så roligt, för när man minst anar det så pooooof: ens önskan går i uppfyllelse. Jag har länge tjatat om att få komma bort, åtminstonde en vecka själv och njuta av solen/värmen. Framför allt nu då jag fått såna dåliga utslag över kroppen med eksem(och naturligtvis kommer de lagom till balen). Vad tror ni händer? Haha, jag vinner en fucking resa till Gran Canaria-Teneriffa. Kan det blir bättre än så? Jo faktiskt, 22-34 grader varmt varje dag- molnfritt. Tada, lyckan är fullgjord!

Men som vuxen händer det att när lyckan tar slut och det är dags att komma ner på jorden, det är då allt blir tråkigt. Vilket är nu! Jag är tillbaka i (okej, våren är här) Sverige och ska imorgon sätta min fot i skolan igen- suck. Men det finns vissa människor som får dagen att keep moving.

Och till min käre vapendragare: En vinare och kanske lite kärlek?
Älskling tack för att du väntade på mig här hemma, vad hade jag gjort utan dig?! Mi amore!

Sen en sak till, jag måste få bekänna en sak. En gång för längesen-en dag som denna- lånade jag ett par låga svarta snygga skor med klack av en "dåvarande vän". Efter att ha fått låna dem under helgen, skulle jag lämna tillbaka dem men sa att jag glömt dem på bussen.....
Det gjorde jag med flit! Jag la dem på golvet, sköt dem under stolen och gick av bussen. Haha gud vad skönt det känns att få lätta hjärtat!

HISS: Brun som en pepparkaka!
DISS: Skolan-peoples.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför allt detta hat?

2008-04-16 @ 13:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0