Life as it should be

Visst är livet bara helt underbart !
Ja gud, sol och varma vindar är precis vad jag längtat efter. Men hellre en resa långt långt bort härifrån så jag slipper all tristess. Jag dör att åka till skolan, komma hem, gå ut med hundarna och till sist sätta mig för att plugga/träna eller kolla film- vad jag nu väljer att sysselsätta min underbart korta kväll med.

Träffade idag på en tjej som jag sett flera gånger förut och tydligen lyckas springa in i ett par gånger i månaden (vem är hon?).
Varje gång jag ser henne gör hon mig lika chockad. Vilka kläder och vilken stil, sen har vi hennes gräsliga pojkvän!
Hon är hur smal som helst, långt hår som växer nerför knäna och använder helst korta kjolar (ja, fast det är vinter) sen har hon alltid, ALLTID ballerina skor. Hon har världens plattaste ansikte och ser så töntig ut. Hon tror nämligen själv att hon är miss primma donna! Hennes pojkvän är ett PRAKT EXEMPLAR på en riktig blatte som handlar på Sono Bono- Omg...är allt jag säger.
Han kan inte ens svenska. Sen går de där en töntig fjortis brud och en icke-talande blatte : trevligt!

Då är man faktiskt glad att man är den man är. Herregud, folk har sån dålig fantasi när det kommer till kläder och pengar. Varför inte bara klä sig enkelt om man vet att det blir katastrof varje gång man öppnat garderoben (som vissa jag känner). Men somliga väljer ju den svåra vägen. Det finns verkligen patetiskt folk. Det är väl en ren självklarhet varför jag kom till denna värld: folk måste ju ha någon att prata om, kolla på, härma, se upp till och helt enkelt avguda. Synd att inte fler folk gör som jag!

Har idag varit och kollat in en schysst balklänning på NK och sedan shoppat en runda med mammsen. (Hon är så snäll när hon fått lön!.

HISS: Våren är här, cran canaria snart kanske
DISS: Fuck, orkar inte med dem mer!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi orkar inte emd dig heller din patetiska skit!

2008-04-06 @ 16:30:59
Postat av: Loyalist

Postat av:
vi orkar inte emd dig heller din patetiska skit!2008-04-06 16.30

/ Vågar du inte skriva vem du är din fitta? ESTET FITTA !!!!

2008-04-06 @ 20:10:27
Postat av: ALLA

Det spelar väll ingen roll om hon/han e anonym eller inte. Det är så alla tycker ändå.

Fuck off eller gå och sug reinfeldts kuk!

2008-04-06 @ 20:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0